piątek, 3 stycznia 2014



Generalnie nie mam najmniejszego zamiaru mojego życia prywatnego mieszać w bloga, oczywiście ono się pojawi tutaj jednak w małym procencie. Jestem w stanie odpowiedzieć na kilka pytań, które dostałam na asku. 


♡ Jak masz na imię?

Nataaaalia.
♡ Kiedy masz urodziny?
24 stycznia
♡ Co studiujesz? 
Póki co nie jestem na studiach.
♡ Jakiej muzyki słuchasz?

Słucham wszytskiego co mi wpadnie w ucho, nie mam jakiegoś stylu muzyki, którego nie odpuszczam.
+ Uwielbiam rap.

♡ Czego szukasz w drugiej osobie?
Najważniejszą cechą jest szczerość i szacunek.
 ♡ Czy masz drugie imię?
Maam, jednak nie odpowiada mi ono w pełni.
♡ Ulubiony przedmiot w szkole?
Wf
♡ Ulubiony napój?
Coca cola.
♡ Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Hhaaha na to troszkę za wcześnie, jednak na 1oo% będę miała  Juleczkę.
♡ Czy uprawiasz jakieś sporty?
Siatkówka obowiązkowo.
 ♡ Czy skończyłaś liceum?
Jeszcze kilka miesięcy i koniec. <3
♡ Czy masz rodzeństwo?
Braciszka i siostrę.
♡ Czy lubisz szkołę?
Raczej tak.
♡ Ulubiony film?
"Wciąż ją kocham"
♡ Jaki masz telefon?
Samsung galaxy S III mini.
♡ Ile masz wzrostu?

176 cm.



Generalnie pytania nie są jakieś wielce prywatne, na te, które bardziej zaglądały "" w moją prywatność zostały po prostu usunięte.

5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :3

    maphotographiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ładne oczy i włosy! :)
    zapraszam do obserwacji, małami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś śliczna! <3

    Zapraszam. Obserwuję i liczę na rewanż. ;3
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń